s ö n d a g


Så här ser mitt rum ut när det är ny städat ;)
 
Igår var det fullt upp med kalas för syrran som fyllt 8 år. Hanna och jag bakade för fullt vid lunchtid och det var ca 21 7/8 åringar som var i en liten gympahall i två timmar. Det tur att Ebba och Hanna hjälpte till! På kvällen kollade jag på körslaget och hejade såklart på team Book!!!
 
Idag har jag städat mitt rum och ska snart plugga SO. Senare vid fyra tiden så kommer släkten och firar Emma så då blir det ännu mer tårta och kakor! Ikväll får jag se vad som händer, men ha en bra söndag alla söta läsare! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elsa
2013-09-23 @ 19:47:19 / http://elsajohnsen.blogg.se

Snyggt rum du har! :D

Svar: Tack så mycket! :)
malinlunds.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: